سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

DIRECTX 12 و ابهام درباره ی تاثیراتِ آن بروی XBOX ONE

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

DIRECTX 12 و ابهام درباره ی تاثیراتِ آن بروی XBOX ONE

<?php wp_title(); ?>
33042

DIRECTX 12 و ابهام درباره ی تاثیراتِ آن بروی XBOX ONE

 

 

از ماهِ پیش که همایشی از سویِ مایکروسافت در رابطه با ویندوز 10 برگزار شد همچنان DirectX 12 سر زبان ها است. بطور آشکار DX12 باعث بهبود کاراییِ PC ها خواهد شد اما نکته ی مبهم این است که بروی کنسولِ Xbox ONE چقدر تاثیر گذار خواهد بود. برخی توسعه دهندگان بر این باورند که Xbox ONE از قبل دارایِ یک API سطحِ پایین است و DX12 تاثیر آنچنانی که فکر میکنیم را بروی این کنسول نخواهد گذاشت.

اما آقایِ Ariel از استودیویِ Thotwise Games جوری دیگر فکر می کند. او اعتقاد دارد علاوه بر اینکه DX12 توسعه دهندگان را قادر به ساخت بازی بروی ویندوز 10 می سازد به در اصل به آنها امکانِ بهینه سازی و استفاده از ویژگیهایی انحصاریی برویِ Xbox ONE را می دهد.

وی همینطور می گوید:

"مایکروسافت از این موضوع آگاه است و اگر به اندازه ی کافی DX12 خوب واقع شود بطور حتم برخی توسعه دهندگان را مجاب به نقل مکان بروی پلتفرمِ ویندوز 10 خواهد کرد ، در هر صورت من فکر نمی کنم که ما حتماً باید از این ویژگی هایِ انحصاریِ DX12 در همین ابتدا استفاده کنیم مگر اینکه بروی عنوانی منحصر به فرد برای Xbox ONE کار خواهیم کرد."

با توجه به اینکه Xbox ONE از قبل برویِ خود API سطحِ پایینی را مورد استفاده قرار می دهد استفاده از DX12 بروی آن تحولی خارق العاده را رقم نخواهد زد. بیشتر به نظر می رسد که استودیوهای شخصیِ خود مایکروسافت در همین ابتدا بصورت گسترده و هدفمندی از DX12 برای عناوینِ آینده ی خود مثلِ نسخه جدیدِ Gears of War استفاده کنند و استودیوهایِ مستقل فعلاً از همان API مشابه به DX12 که از قبل بروی کنسول موجود است استفاده کنند.

در کل API جدید یعنی DirectX 12 اواخرِ سالِ جاری برای PC, Xbox One و Windows Mobile ارائه خواهد شد همینطور آقایِ Ariel و Thotwise Games در حال کار بروی عنوانِ The Hum: Abductions due برای پلتفرم هایِ PC و PS4 می باشند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 47
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 141
    بازدید ماه : 985
    بازدید کل : 147868
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      DIRECTX 12 و ابهام درباره ی تاثیراتِ آن بروی XBOX ONE

       

       

      از ماهِ پیش که همایشی از سویِ مایکروسافت در رابطه با ویندوز 10 برگزار شد همچنان DirectX 12 سر زبان ها است. بطور آشکار DX12 باعث بهبود کاراییِ PC ها خواهد شد اما نکته ی مبهم این است که بروی کنسولِ Xbox ONE چقدر تاثیر گذار خواهد بود. برخی توسعه دهندگان بر این باورند که Xbox ONE از قبل دارایِ یک API سطحِ پایین است و DX12 تاثیر آنچنانی که فکر میکنیم را بروی این کنسول نخواهد گذاشت.

      اما آقایِ Ariel از استودیویِ Thotwise Games جوری دیگر فکر می کند. او اعتقاد دارد علاوه بر اینکه DX12 توسعه دهندگان را قادر به ساخت بازی بروی ویندوز 10 می سازد به در اصل به آنها امکانِ بهینه سازی و استفاده از ویژگیهایی انحصاریی برویِ Xbox ONE را می دهد.

      وی همینطور می گوید:

      "مایکروسافت از این موضوع آگاه است و اگر به اندازه ی کافی DX12 خوب واقع شود بطور حتم برخی توسعه دهندگان را مجاب به نقل مکان بروی پلتفرمِ ویندوز 10 خواهد کرد ، در هر صورت من فکر نمی کنم که ما حتماً باید از این ویژگی هایِ انحصاریِ DX12 در همین ابتدا استفاده کنیم مگر اینکه بروی عنوانی منحصر به فرد برای Xbox ONE کار خواهیم کرد."

      با توجه به اینکه Xbox ONE از قبل برویِ خود API سطحِ پایینی را مورد استفاده قرار می دهد استفاده از DX12 بروی آن تحولی خارق العاده را رقم نخواهد زد. بیشتر به نظر می رسد که استودیوهای شخصیِ خود مایکروسافت در همین ابتدا بصورت گسترده و هدفمندی از DX12 برای عناوینِ آینده ی خود مثلِ نسخه جدیدِ Gears of War استفاده کنند و استودیوهایِ مستقل فعلاً از همان API مشابه به DX12 که از قبل بروی کنسول موجود است استفاده کنند.

      در کل API جدید یعنی DirectX 12 اواخرِ سالِ جاری برای PC, Xbox One و Windows Mobile ارائه خواهد شد همینطور آقایِ Ariel و Thotwise Games در حال کار بروی عنوانِ The Hum: Abductions due برای پلتفرم هایِ PC و PS4 می باشند.

       


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 47
        بازدید دیروز : 0
        بازدید هفته : 141
        بازدید ماه : 985
        بازدید کل : 147868
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98